Jag vill att Många gör dena tag. KOM I HÅG ATT ALLA BETYDER LIKA MYCKET OCH ALLA ÄR FINA / PUSS OCH KRAM EMMA

1. Har du ett mellannamn? Emma Madeline Lundberg

2. Vad är ditt favoritämne i skolan? Jag gillar matte , Slöjd och Bild det är roligt nu

3. Vad  är din favoritdrink? Svar: Smoothie Brukar jag äta mycket nu för tiden

4. Vad är din favoritlåt just nu? Svar: Ariana grande. Zedd Med Break Freak

5. Vad skulle du döpa dina barn? Jag vet inte Jag tycker att Emmy är ett fint namn

6. Vill du delta i någon sport? Svar: Jag vet inte jag går i Trav ( När man sitter i en vagn och hästen drar en)

7. Favoritbok? Svar: Jag håller på att läsa brevvänner den verkar bra

8. Favoritfärg? Svar: Rosa,röd,svart

9. Favorit djur? Svar: Häst . Hund

10. Favorit parfym? Svar: Har ingen

11. Favorit semester? Svar: När vi var till Stockholm det var roligt

12. Har du tog studenten? Svar: Nej Jag är bara 12-13 år melllan

13. Har du någonsin varit ut ur landet? i så fall hur många gånger? Jag har aldrig varit utom landet

14. Talar du något annat språk? Svar: Engelska men inte duktig

15. Hur många syskon har du? Svar: Jag har en Bror men vi har inte samma mamma

16. Vilken är din favorit butik? Svar: H&M , The Body Shop, Gina Tricot och Många fler

17. Favorit restaurang? Svar: Mc Donalds

18. Tycker du om skolan? Svar: Jag tycker att skolan är rolig men lite tuff

19. Favorit youtuber? Svar: Anty

20. Favoritfilm? Svar:  Vet inte

21. Favorit TV-show? Svar: The Wampire Diaries 

22. PC eller Mac? Svar: PC

23. Vilken typ av telefon har du? Samsung galax Young

24. Hur lång är du? ca 167

Kommentera

Publiceras ej