Idag är Fredag den 13. Det har börjat bra men jag vet inte riktigt hur hela dagen kommer gå. Nu på morgonen har vi Biologi redovisning om Fiskar. Roligt ämne , Nepp. Sen har vi Språk och det är ju chill men. Vi slutar typ sjuogo i 4. Hur jäklar sent som helst. Igår så hämtade vi Nellie på dagis och så var jag med henne och det blev ju väldit jobbigt. Jag var hur trött som helst men då Kl:19.00 så var det kör och DET VAR HUR ROLIGT SOM HELST jag vet inte riktigt varför det var så kul men det var det. Jag ska göra hiss och diss men jag har inte riktigt förberet klart till det inlägget. Jag hade ju licens prov som man ska klara av för att tävla på riktigt och jag klarade det så det lättade mig jätte ordentligt. På söndag så har vi uppträdande med kören det är ett musik cafe. Ni får jätte gärna komma det börjar kl: 6 och vi har bakat fika. Men ni får betala lite för fika så vi har till våran kör resa. Jag börjar snart så jag får skriva mer sen. Men jag hoppas att det inte händer något för er nu när det är fredag den 13. Sköt om er Kram Emma 
 

Kommentera

Publiceras ej