Frågor:
1. Vilken är din favorit skräck-film? Jag ser aldrig på skräck- film för jag är så rädd.
2. Om du var med i en skräckfilm, hur långt tror du att du skulle klara dig? (Fem minuter, halvvägs eller hela filmen?)Kanske halvvägs för jag kommer bli rädd och jag vet ju att det inte är verkligt så men det är ju inte verkligt när man ser heller men då känns det som det är det för dem har gjort satt det ser så verkligt ut.
3. Favorit skräck TV- eller video spel? Har aldrigt spelat eller sett
4. Favorit skräckhistoria? Jag vet inte har inte hört jätte många 
5. Vad är en ovanlig rädlsa du har? Jag vet inte jag har mörker ,små insekter ,
6. Vad är ditt första halloweenminne
Jag minns inte men jag har inte firat jätte mycket
för mamma och pappa gillar inte halloween

7. Vilket är ditt favorit halloweenminne
När jag var hos min kompis och ja.
8. Bästa halloweenkostymen du haft?
Jag vet inte kanske årets
9. Värsta halloweenkostymen du haft
Jag tror jag har klätt ut mig till spöke med
lakan det var den värsta tror jag.
VILKEN ÄR LÄSKIGARE?
10. Varulvar eller vampyrer? Vampyrer
11. Spöken eller zombies?spöken
12. Läskiga dockor eller clowner? dockor eller ingen helst 

Jag taggar: Fanny 

Kommentera

Publiceras ej