Hej allihopa fyller år snart är taggad och så happy. Jag har inte skrivit på ett tag men det har varit mycket. Jag fyller år på fredag om ni undrar och jag tänkte att jag ska skriva en tagg bara för att Den heter My first time tag
1. Vilket var ditt första jobb? Jag har inte haft något jobb 
2. Vilken var din första bil? Har inte ahaft någon 
3. Vem var den första som smsade dig idag? Min kompis 
4. Vem var din första lärare? Det var nog mi lärare i sexårs som hette johan eller något men han dog för något år
5. Vars åkte du när du åkte flygplan första gången? Stockholm
6. Vem var din första bästa vän & har ni fortfarande kontakt? Ja jag har haft en bästa vän. Vi har inte kontakt 
7. Vars sov du över första gången? Min kompis 
8. Vem var den första du pratade med idag? Mamma 
9. Vems bröllop var du på första gången? Min Morbrors 
10. Vad var de första du gjorde idag? Vaknade 
11. Vilken var den första konserten du va på? Sean banan var den första konserten jag har varit på 
12. Ditt första brutna ben? Har inte brutit något 
13. Din första piercing? Har ingen 
14. Den första filmen du kommer ihåg att du såg? Jag såg väll på någon prinsess film när jag var liten 
15. När var din första kvarsittning? Har faktiskt inte haft någon 
16. Vem var din första roommate?  Säger inte 
17. Vilken var den första "efterskolaktiviteten" du ägnade tid åt? (tex. fotboll, gymnastik) Gymnastik. När jag var väldigt liten gick jag i gymnastik 
18. Vem var den första "sminkrelaterade" personen du kollade på på youtube? Det var nog Misslisibell tror jag kanske 
 

Kommentera

Publiceras ej