Hej alla jag saknar er så mycket har inte bloggat på ett väldigt långt tag men nu ska jag ta tag i detta och  skriva.Som kanske vissa vet så har jag fyllt år och jag tänkte lägga ut lite saker jag har fått. Men det största är väll att det är julafton i morgon ska bli så roligt. Jag tycker nästan det roliga är att ge inte att få. Man vill bara se dems min och hoppas dem blir glada. Men jag har det jätte bra. Min kompis och jag sjöng när jag hadde mitt födelsedags kalas med släkten och det gick bra. Jag ska ta kort på min look i morgon. Men jag hoppas verkligen att ni ska ha en bra jul. Men jag älskar er och det är verkligen skönt att inte ha skola slippa läxor är så skönt. Jag klevv up faktisk kl. 10.00 kanske tror jag rekord tror jag. Men jag skule vill att ni skriver vad ni vill ha till jul klapp och vad ni gör. Ja, Min bror kommer och hans dotter och äta jul lunch sen så kalle anka kanske. Vi brukar gå ner till farmor och fira där lite också med hela släkten nästan bara pappas sida. Jag och min brors dotter leker oerhört mycket och sen komnmer SÅKLART nilo in till oss och får sina julklappar och myser med han. På  nyår ska min brorsbarn sova över som då är 5 ÅR och vi ska ha lite tjej kväll. Men det var nog allt men jag ska lägga upp mina födelsedags paket och julklappar sen 
 

Kommentera

Publiceras ej