Tjaba allihopa jag har inte skrivit på jätte länge men jag har inte haft tid. Som kanske vissa vet så tävlade jag i hegen och jag vann.Det var jiu jätte roligt men det var bara träning men man vill ju alltid vinna och jag gjorde det och det var roligt. Men just nu sitter jag på skolan och lyssnar på musik. Jag var ju och tävlade i helgen med jajamen och sen på söndag så fyllde min kusin år så vi for och firade. Men jag hade tänkt att jag ska börja skriva en hiss och diss varje vecka. Ex : Mina ögonskuggor eller någon drick lite vad som helst. Men i helgen kanske jag och linnea sova hos varandra och vara med varandra. Vi får se. Då kanske jag bloggar där men. Jag hoppas att alla har det bra och att det går bra i skolan. För mig i nuläget går det bra lite mycket läxor men det kan man överleva med nästan. Men det har hänt mycket ex har min farmor varit på sjukhuset några svängar för att hon har lite problem med hjärtat. Men nu är hon hemma ochh det är jätte skönt. Men då för någon dag började det brinna på min brors jobb så jag blev ju lite orolig men han mår bra som tur var. Men den 21 / 2 tror jag att det var provlopp igen så då blir det tävling igen. Men efter skolan har jag trav men då har vi bara teori. Sen imorgon har jag kör och då blir det att sjunga. Men  nu har jag kanske berättat allt om vad som har hänt i nu lägget. Jag är lite mer upptaterad på instagram än på bloggen men jag försöker vara upptaterad på båda. Snart är det ju alla hjärtans dag Så roligt. Men jag hoppas alla har det bra och har det häligt i livet. Kom i håg ta hand om er och jag ger er alla STORA KRAMAR!!! 
 

1 kommentarer

Nova

11 Feb 2015 16:51

Grattis till vinsten! Och kram på dig med! Jag längar tills dina hiss och diss!

Kommentera

Publiceras ej