1. Ditt  namn? – Emma 
2. Född? – 2001
3. Längd? – Ca. 170 cm 
4. Vikt? – Känns privat 
5. Smeknamn? – emmispetronellis 
6. Vart bor du? – umeå
7. Vad gör du på fritiden? – Kör häst,bloggar och är med kompisar 
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – Jag är lång, Har brunt hår och inga örhängen😉
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – Jag är inte missnöjd, Jag tycker att ingen ska vara det.
10. Vad är du mest nöjd med? – inget särskilt 💕
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – Att jag är en tjej med gott humör
12. Vad vill du jobba som äldre? – Jag vill bli ambulanssjuksköterska😷

13. Hårfärg? – brunt

14. Bästa posén? –  alla såklart😂

15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – Jag har sett alla avsnitt av the Wampire Diaries
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Ja 
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – lite men inte jätte mycket 
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – Nej jag tror inte det
19. Någon vana? – att jag kanske svär ganska mycket
20. Lyckotal? – 19 

Speciella vänner:

21. Vad heter din bästa vän? –SMILLA , NILO , JONNA 😘♥️💕😃
22. Hur många nära vänner har du? –  11 st 😍😘♥️💕
23. Anser du dig själv vara “känd” i ditt område? – Lite tror jag 
24. Vet många personer vem du är? – Ja det tror jag 
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – Kanske lite 
26. När var du senast med någon kompis? – Nu är jag med kompis 
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej !
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? Smilla
29. Vem sov senast hos dig? – Smilla

Romantik:

30. Vill du ha ett förhållande? – Ja de skulle väl mysigt 😊
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – Kanske en i samma ålder, men man blir ju kär i personen Inte i åldern.
32. Är du kär? – Nej 
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – Vet inte 
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – Ja jag tror det
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Vet inte få se då 
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – Ja lite men det är inte så viktigt 
37. Vågar du säga “jag älskar dig” i verkligheten? – Till någon eller Ja tror det 
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Ja 
39. I din klass? – Kanske

Från kram till puss:

40. Har du kramat motsatta könet? – ja, lärare,pappa,kompis,släkting 
41. Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? – Ja vet inte
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – Vet inte , kompis 
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – Ja 
44. Har du pussat någon i medsatta könet? – nej
45. Har du pussat den du tycker om? – Ja

46. Har du pussat någon inför folk? – Nej

47. Kysst någon inför folk? – Nej
48. Hånglat inför folk? – Nej
49. Vem var ditt första hångel? – Ingen
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? – Ingen
51. Vem är ditt bästa strul? – ?
52. Och vem är ditt senaste? – ingen
53. Ditt snyggaste hångel? – ingen.
54. Skäms du över att hångla inför folk? – ??
55. Haft sex med någon på offentlig plats? –nej
56. Haft sex överhuvudtaget? – nej
57. Hur gammal var du första gången? – ??
58. Hur gammal vill du vara första gången? – ??
59. Blivit dumpad efter sex? – ??
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? – nej
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? – nej

Tankar & skit:

62. Har du någon fobi? – Ormar, potatisbullar, Små kryp 
63. Har du någon allergi? – Päls djur och Laktos
64. Vad tänker du på innan du somnar? – Morgondagen 
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – Det bror på vem det är 

Här ska bara tjejer svara:

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig är värdare tycker jag.
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - En mysig kväll med killen. Jag är ingen galen festprisse.💏

68.Vad kommer först, killen eller din bästa vän?Båda betyder lika mycket 

69. Vara med din bästavän eller festa på stan? Vara med min bästa vän 

 

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!

70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? – 
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? – 
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? – 
73. Runkar du regelbundet? – 

Vad väljer du?

74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? – Vet inte svår fråga
75. Vänskap eller förhållande? – Båda
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? – Fulast i stan men finast personlighet skulle jag valt
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? – Underkläder
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 13

Skulle du?

80. Kunna byta liv med någon? – Det bror på vem
81. I sådana fall vem då? – om jag va tvungen så Elena i The Wampire Diaries
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – Vara stark, Flörtat med tjejer 😉👍
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – Nej
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? –Ja 
85. Kunna sova ute på vintern? – Nej 
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket i sådana fall? - Frankrike 
87. Kunna slösa ditt liv på cigaretter & droger för att du mår dåligt? – NEJ! De skulle jag inte gör jag skulle gå till någon och prata.

Klädstil:

88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – Nej 
89. Vad klär du dig i oftast? –  Vinter,höst: Jeans och T- shirt och Kofta. Sommaren: Kläning eller shorts och T-shirt
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – Ja inte shorts på vintern 
91. Klär du dig dyrt? – Nej men jag klär mig inte i trasor 
92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - Jag kör på Emma stilen 

Senaste 48 timmarna har jag?

93. Pussat någon? – Nej
94. Haft sex? – Nej.
95. Fått en kram av en helt okänd? – Ja 
96. Ringt någon? – Ja 
97. Blivit uppringd? – Ja.
98. Funnit kärleken? – Nej.
99. Kollat på Google? – Ja.

SISTA FRÅGAN:

100. hur lång tid tog detta? - Över en timme 😩

 HOPPAS NI GILLADE DENNA TAG OCH JAG ÄLSKAR ER SOM NI ÄR💕

 /Emma❤️

Kommentera

Publiceras ej