Idag ska jag fara på praktik på tegsälderboende. Det ska väl bli ganska roligt . Kvinnan som mamma hade pratat med sa att vi skulle balansträna med gammlingarna. Jag måste ställa frågor till hon som går med mig. För det måste vara som en läxa och sen ska man skriva hur det var. Jag var med en  kompis i går. Vi satt upp ett tält hemma för vi ska sova i MORGON <3 JÄTTE MEGA KUL. För i morgon har jag också praktik och då sluar jag kl:12.00. Jag och min kompis ska då på stan och shoppa. Då om ni vill kan jag visa på bloggen vad jag har köpt och hur mycket det kostar. E sak jag måste säga är att jag har inte hunnit fixa designen på bloggen så det ska jag göra . Jag vet bladet är inte fint. Jag ska också föröka ta kort på kvällen när jag och min kompis ska sova i tält. HEJDÅ VI SYNS I MORGON GLÖM INTE ATT KOMENTERA.

Kommentera

Publiceras ej